Gozdni selfness™ je avtorsko delo, zasnovano znotraj Lokalne turistične organizacije Laufar Cerkno. Naznanja nov zeleni trend v slovenskem turizmu, ki temelji na izkoriščanju naravnih danosti in lepot Cerkljanske ter vključuje naravne materiale, vire in lokalne izdelke. Prvi selfness program, ki se odvija v naravi, je bil v letu 2014 nagrajen s priznanjem Snovalec za eno izmed najbolj inovativnih idej v slovenskem turizmu, saj svoje udeležence razvaja na prav poseben način.
Gre za drugačno vrsto velnesa, ki izhaja iz posameznikove zavestne odločitve o skrbi za svoje dobro počutje in zdravje, in se v nasprotju z obstoječimi selfness programi, odvija v idiličnem naravnem okolju, brez posegov v naravo.
Na edinstvenem gozdnem doživetju v obliki pohoda po nezahtevni urejeni pohodniški poti, tako manjša skupina udeležencev na posameznih tematsko zasnovanih postojankah spoznava zdravilno moč narave, razvija pristen odnos z naravo in se sprošča s pomočjo strokovnjakov iz področja meditacije, osebnostne in duhovne rasti, refleksoterapije in kulinarike, poleg tega pa okuša tudi cerkljanske kulinarične dobrote, postrežene na prav poseben način. Udeleženci programa izkusijo čar povezanosti z naravo in s samim seboj, spoznajo tehnike za lažje spopadanje s stresom, okrepijo svoje zdravje in poskrbijo za vitalnost z lahkotnim gibanjem, se globinsko sprostijo ter razbremenijo telo odvečnih strupov, napolnijo se z energijo, hkrati pa gozd in naravno okolje spoznajo v drugačni luči, saj ga občutijo z vsemi svojimi čutili.
Klasični program Gozdni selfness traja 6 ur in vključuje: vodeno meditacijo in sprostitvene vaje v idiličnem naravnem okolju; sproščanje in počitek na senenih balah ter okušanje lokalne kulinarike; predstavitev osnov refleksoterapije stopal in naravno refleksoterapijo – hojo po smrekovih iglicah; spoznavanje drevesnih energij in vaj za povezovanje z drevesi; vodeno naravno zvočno terapijo v visečih mrežah; razstrupljevalne glinene obloge in masažo stopal z glino; sproščujočo kopel za noge iz senenega drobirja in aromatičnih zelišč; kulinarično presenečenje postreženo na poseben način.
Gozdni selfness se je v dobrem letu razvil iz obetavne inovativne turistične ideje do uspešnega turističnega produkta, ki s svojo izvirnostjo naznanja nov zeleni trend tako v slovenskem turističnem prostoru, kot tudi v tujini, hkrati pa postaja vedno bolj prepoznavna trajnostna blagovna znamka.
Poleg klasičnega programa se je namreč v ponudbo umestilo tudi krajše - tematske različice, izvajale so se poučne izobraževalne delavnice Uravnovešanja energije z drevesi ter številni predstavitveni dogodki, kot je bil Brezčasni gozdni večer, predstavitve na Višji strokovni šoli za gostinstvo in turizem Bled, nenazadnje pa tudi organizacija prvega Selfness tedna v Sloveniji, ki se je v začetku junija odvijal v Cerknem, vključeval pa je delavnice iz različnih področij selfnessa, v povezavi z naravo in naravnim, ki so bile vodene s strani priznanih strokovnjakov.
K razvoju produkta smo pristopili zelo aktivno, zaradi česar bi nagrada Sejalec 2015 za nas pomenila pomembno priznanje, ki bi ogromno pripomoglo k uspešnemu uresničevanju naših nadaljnjih ciljev. Stremimo namreč k razvoju trajnostne blagovne znamke Gozdni selfness, ki bo poleg različnih vrst programov vključevala tudi lokalne izdelke iz naravnih materialov, ki segajo na področje zdravega življenjskega sloga.