www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

BTPS - Banka Turističnih Priložnosti Slovenije

 

Dobro desetletje je Banka turističnih priložnosti Slovenije z različnimi aktivnostmi spodbujala inovativnost, promovirala razvoj inovativnih turističnih produktov in osveščala o pomenu inoviranja.

V sodelovanju z združenjem AIRTH, alianso inovatorjev v turizmu in hotelirstvu, se s 1. 1. 2018
BTPS seli na nov mednarodni spletni portal o inovativnosti v turizmu www.AIRTH.global.

Arhiv vsebin ostaja dostopen na spletnih straneh BTPS.

 

Filtre:
Prikaz vseh podatkov, kategorija "Seminarska naloga"
Odstranite filtre
Filtre:
Prikaz vseh podatkov, kategorija "Seminarska naloga"
Odstranite filtre
  • Ideje0
  • Energije0
  • Novice0
  • Znanje0
  • Uresničeni0
  • Vsi0
15.6.2011 - Znanje - Ponujam

Nevromarketing - popoln skener turistovih želja?

Nevromarketing je mlada veja marketinga. Gre za razumevanje človeških možganov, s katerim se želijo strokovnjaki prepričati, kaj si potrošniki želijo.Več informacij...
Tip:Znanje

Oznake: travelzoom2011, nevromarketing
0komentarjev
2191ogledov
15.6.2011 - Znanje - Ponujam

Povezovanje ponudnikov na Rogli in v Posočju

Avtorici predstavita izzive, možnosti in problematiko marketinga slovenskih turističnih destinacij. Osredotočita se na dve destinaciji - nagrajeno PosočjeVeč informacij...
0komentarjev
1958ogledov
12.4.2011 - Znanje - Ponujam

Je priložnost zamujena?

Avtorica razmišlja o primernosti slogana I feel Slovenia za predstavitev naše države. Avtorica: Kaja Govc Naslov: Je priložnost že zamujena? Jezik:Več informacij...
Tip:Znanje
Avtor:kaja.govc

Oznake: travelzoom2011, slogan
0komentarjev
2265ogledov
12.4.2011 - Znanje - Ponujam

Dostopni turizem

Avtor definira dostopni turizem, okvirno število ljudi s posebnimi potrebami in tegobe, s katerimi se dnevno srečujejo. Turistične organizacije se morajoVeč informacij...
Tip:Znanje

Oznake: dostopni turizem, travelzoom2011
0komentarjev
3216ogledov
30.3.2011 - Znanje - Ponujam

Nevromarketing - prodaja s pomočjo vaših možganov?

Avtorici predstavljata novo področje raziskovanja in razumevanja želja potrošnikov – nevromarketing ter kritične pomisleke v zvezi z marketinškimi posegiVeč informacij...
Tip:Znanje

Oznake: travelzoom2011, nevromarketing
0komentarjev
2097ogledov
24.3.2011 - Znanje - Ponujam

Priložnosti povezovanja v Pivški kotlini

Avtorica navaja predloge za razvoj turizma v pivški regiji in prednosti, ki bi jih Pivški kotlini prinesla ustanovitev LTO-ja. Avtorica: Bojana ČukVeč informacij...
0komentarjev
1901ogledov
14.3.2011 - Znanje - Ponujam

Kako Slovenijo prodajati italijanskim gostom

Avtorja sta analizirala oglaševanje slovenskih turističnih podjetij v Italiji. Na podlagi njunih ugotovitev je italijanska čezmejna agencija Tmedia zasnovalaVeč informacij...
0komentarjev
3132ogledov
  prikazano 1-7 od 25 pologov   Naslednji >>
Želite prejemati BTPS NOVICE?
Registrirajte se
TUKAJ.
Ob registraciji si preberite tudi izjavo o uporabi osebnih podatkov. 

POZOR - BTPS portal ni aktiven, na voljo je kot arhiv. Preselili smo se na spletni portal o inovativnosti v turizmu AIRTH.

X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...