www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi::Predlagana rešitev izziva Zavoda za turizem Kranj

PRIKAZ VSEBINE POLOGA
Če ste registrirani uporabnik BTPS, lahko dodajate komentarje ali zaprosite za povezavo z avtorjem, ki vam lahko dovoli tudi ogled celotne vsebine pologa. Opozorilo: Vsebine spletnega portala www.BTPS.si so zaščitene z avtorskimi pravicami Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS),Slovenske turistične organizacije (STO) in komitentov BTPS. Vse pravice pridržane. Informacij s spletne strani (besedila, slike, zvoki...) ni dovoljeno reproducirati, prenašati, razširjati ali shranjevati brez predhodnega pisnega dovoljenja BTPS ali STO. Nekateri deli spletne strani so opremljeni s slikami, ki so prav tako zaščitene z avtorskimi pravicami njihovih lastnikov.

Predlagana rešitev izziva Zavoda za turizem Kranj

Avtor BTPS-izzivi
Datum
29. maj 2012
Tip
Energija
Ponujam
Spodnji povzetek je rezultat reševanja izzivov, ki so jih slovenski ponudniki turističnih produktov zastavili študentom danske univerze Aalborg v sklopu Inovacijskega tabora, ki je potekal v organizaciji Banke turističnih priložnosti Slovenije z namenom pospeševanja inovativnosti v turizmu.

IZZIVALEC: Zavod za turizem Kranj
IZZIV: Kako dvigniti prepoznavnost Kranja doma in v tujini?
 
Izzivalec pripravlja novo strategijo razvoja turizma v Kranju. Pridobiti želi objektivno zunanje mnenje o mestu, ki bo pomagalo pri nadaljnji usmeritvi dejavnosti.
 
PREDLAGANA REŠITEV:
Avtorice rešitve na podlagi analize SWOT in analize ciljnih skupin predlagajo izgradnjo nove, prepoznavne blagovne znamke Kranja. Ugotavljajo namreč, da to slikovito mesto, bogato s tradicijo in kulturo, turistov trenutno ne privablja dovolj prepoznavno. Njihov slogan se glasi "Kranj, Soul of Slovenia" oz. "Kranj, duša Slovenije" in sloni na naslednjih vrednotah: ljubezen, nacionalna identiteta, dediščina/zgodovina/kultura, prava Slovenija, ponos, lepota, navdih.
 
Avtorice pripravijo tudi predlog turističnega produkta, ki temelji na novi znamki in lahko služi kot primer njene aktivne rabe. Poimenujejo ga Odkrivamo kranjsko kulturo, v njem pa stare kranjske znamenitosti navežejo na sedem vrednot blagovne znamke in na pripovedovanje zgodb. Namen krožne ture je izobraževati, izkusiti in občutiti. Tako naj bi obiskovalci ob vsaki znamenitosti dobili še nalogo, kot je npr. naučiti se najmanj eno slovensko besedo in jo povedati naključnemu obiskovalcu, napisati razglednico in jo poslati v domovino, rešiti križanko, narisati F. Prešerna ipd.
 
Avtorice predlagajo delitev zgoraj omenjenih nalog med Zavod za turizem Kranj, ki naj bo odgovoren za razvoj in promocijo blagovne znamke Kranja, in projektno skupino, pretežno sestavljeno iz predstavnikov zasebnega sektorja, ki naj bo zadolžena za razvoj novega turističnega produkta.

Avtorice: Pernille Louise Aarup, Anna Björk Haraldsdóttir, Pia Sabrina Funch
Dodatna informacija
Za ogled celotne vsebine kontaktirajte avtorja BTPS-izzivi.
Komentarji povzetka
Komentarje lahko vpisujejo prijavljeni uporabniki.
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...