www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi::Velnes za moške Dionizij

PRIKAZ VSEBINE POLOGA
Če ste registrirani uporabnik BTPS, lahko dodajate komentarje ali zaprosite za povezavo z avtorjem, ki vam lahko dovoli tudi ogled celotne vsebine pologa. Opozorilo: Vsebine spletnega portala www.BTPS.si so zaščitene z avtorskimi pravicami Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS),Slovenske turistične organizacije (STO) in komitentov BTPS. Vse pravice pridržane. Informacij s spletne strani (besedila, slike, zvoki...) ni dovoljeno reproducirati, prenašati, razširjati ali shranjevati brez predhodnega pisnega dovoljenja BTPS ali STO. Nekateri deli spletne strani so opremljeni s slikami, ki so prav tako zaščitene z avtorskimi pravicami njihovih lastnikov.

Velnes za moške Dionizij

Avtor DenisG
Datum
13. november 2014
Tip
Ideja
Ponujam

Predstavljam svojo diplomsko nalogo ki je napisana kot trženjski načrt, ki je po mojem mnenju izvedljiv. Naslov diplomskega dela je: Oblikovanje in trženje velneške ponudbe za moške v dnevnem velneškem centru Dionizij.

Naj še povdarim da je ideja velneškega centra za moške lastna.

V diplomskem delu je predstavljen trženjski načrt o velneški dejavnosti, ki je konkretiziran s trženjskim načrtom za dnevni velneški center Dionizij. V diplomskem delu sta največkrat uporabljeni metodi deskripcija in kompilacija. Pred samim načrtovanjem dnevnega velneškega centra Dionizij je bilo najprej potrebno opredeliti in raziskati teoretične pojme, ki zajemajo velnes: kaj je velnes in velneška dejavnost ter velneška ponudba, kakšni so trendi v ponudbi za moške ter predstavitev primera dobre prakse iz tujine. Temu sledi teoretični del, ki opredeljuje pojme s področja trženja: kaj je trženjsko načrtovanje, procesi pri oblikovanju novih storitev in opis treh aspektov trženjskega načrtovanja – analitični del, strateški del ter taktični del. Teoretičnemu sledi empirični del, kjer je izdelan trženjski načrt. V analitičnem delu je opisano makro in mikrookolje, v strateškem delu je opredeljena ciljna skupina ter v taktičnem delu je po metodi 7P predstavljen trženjski splet. V trženjskem spletu so opisane storitve in proizvodi, ki bodo ponujeni v velneškem centru. Opredeljena je tudi prodajna politika in politika prodajnih cen, tržno komuniciranje ter procesiranje, ljudje in fizični dokazi. Sledi še zadnji del diplomskega dela, kjer je predstavljena primarna raziskava. Predstavljenih je pet hipotez, ki so s pomočjo anonimnega vprašalnika potrjene ali ovržene.

Dodatna informacija
Za ogled celotne vsebine kontaktirajte avtorja DenisG.
Komentarji povzetka
Komentarje lahko vpisujejo prijavljeni uporabniki.
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...