www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi::3D ulične risbe oživljajo turistične znamenitosti

PRIKAZ VSEBINE POLOGA
Če ste registrirani uporabnik BTPS, lahko dodajate komentarje ali zaprosite za povezavo z avtorjem, ki vam lahko dovoli tudi ogled celotne vsebine pologa. Opozorilo: Vsebine spletnega portala www.BTPS.si so zaščitene z avtorskimi pravicami Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS),Slovenske turistične organizacije (STO) in komitentov BTPS. Vse pravice pridržane. Informacij s spletne strani (besedila, slike, zvoki...) ni dovoljeno reproducirati, prenašati, razširjati ali shranjevati brez predhodnega pisnega dovoljenja BTPS ali STO. Nekateri deli spletne strani so opremljeni s slikami, ki so prav tako zaščitene z avtorskimi pravicami njihovih lastnikov.

3D ulične risbe oživljajo turistične znamenitosti

Avtor zavod.MARS
 

Natečaj : Poziv: Snovalec 2014

10.02.2014
Datum
4. marec 2014
Tip
Ideja
Ponujam

3D ulične risbe (3D street art) so ulične intervencije, ki so znane že marsikje po svetu. Lastnost 3D uličnih risb je, da te 2-dimenzionalne umetnine iz določene perspektive dajejo vtis, kot da je pred gledalcem realen 3-dimenzionalen objekt, ki stoji nad nivojem zemlje oziroma sega pod njega.

Zaradi svoje nenavadnosti in izvirnosti ter svojega presenetljivega iluzornega 3D učinka, ki ga tovrstne risbe imajo na gledalca oziroma mimoidočega, so med turisti izredno popularne prav tako pa pritegnejo pogled vsakega mimoidočega domačina. Izkušnje mimoidočih s 3D risbami se v veliki meri objavljajo na socialnih omrežjih in s tem zagotavlja širok doseg informacije o lokaciji 3D risbe in njeno promocijo.

3D risbe se izvedejo okoli pomembnih kulturnih/zgodovinskih znamenitostih mesta (trgi, spomeniki).

V koncept/vsebino 3D risbe je vpleteno zgodovinsko dejstvo, vezano na pomembnost znamenitosti.

3D risbe so izdelane po tehniki, ki zagotavlja njihovo največjo obstojnost in pomenijo trajno pridobitev mesta ter omogočajo interakcijo mimoidočega.

S predlagano inovacijo tako dosegamo več ciljev: promocijski in turistični z izrednim dosegom ciljne publike, namenjen predvsem potrebam turistične prepoznavnosti mesta, prav tako pa tudi izobraževalni (kulturno zgodovinski), ki bo vse mimoidoče nehote seznanil s pomembnimi vidiki mesta in znamenitosti ter socialni, saj bo mestu ponudil posebno zanimivost okoli katere se bo govorilo in družilo.

Dodatna informacija
Za ogled celotne vsebine kontaktirajte avtorja zavod.MARS.
Komentarji povzetka
Komentarje lahko vpisujejo prijavljeni uporabniki.
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...