www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi::Ekonomski trendi v evropskem turizmu

PRIKAZ VSEBINE POLOGA
Če ste registrirani uporabnik BTPS, lahko dodajate komentarje ali zaprosite za povezavo z avtorjem, ki vam lahko dovoli tudi ogled celotne vsebine pologa. Opozorilo: Vsebine spletnega portala www.BTPS.si so zaščitene z avtorskimi pravicami Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS),Slovenske turistične organizacije (STO) in komitentov BTPS. Vse pravice pridržane. Informacij s spletne strani (besedila, slike, zvoki...) ni dovoljeno reproducirati, prenašati, razširjati ali shranjevati brez predhodnega pisnega dovoljenja BTPS ali STO. Nekateri deli spletne strani so opremljeni s slikami, ki so prav tako zaščitene z avtorskimi pravicami njihovih lastnikov.

Ekonomski trendi v evropskem turizmu

Avtor BTPS
Datum
15. oktober 2013
Tip
Znanje
Ponujam

Septembra je bila v Londonu 3. konferenca Hotel Investment Europe, ki se je osredotočila predvsem na transakcijske in finančne trende v evropski industriji hotelirstva in gostinstva. Strokovnjaki so identificirali pet glavnih trendov:

1. Kapital
Po besedah strokovnjakov je v Evropi na voljo dovolj kapitala in vlagateljev, kar pomeni, da je v prihodnje pričakovati veliko število transakcij.
2. Priložnosti
Evropski hoteli lahko izkoristijo pomanjkanje priložnosti za hotelirje v drugih delih sveta. Strokovnjaki menijo, da bodo nizke obrestne mere sebi v prid obrnili celo hotelirji v tistih evropskih državah, ki jih je kriza najbolj prizadela. Največjo konkurenčno prednost si bodo pridobili ponudniki z znanjem in pripravljenostjo na sodelovanje.
3. Najem ostaja dobra izbira
V Evropi najemanje prostorov ostaja še naprej zanesljivo. Za Evropo je namreč značilno, da se pogodbe sklepajo za dolga obdobja (tudi do 200 let), kar najemnikom zagotavlja varnost.
4. Svetla prihodnost
V Veliki Britaniji je pravi čas za investicije v hotelirstvo in gostinstvo, saj banke odprodajajo premoženje po ugodnih cenah.
5. Težave
Največja težava hotelirjev je, da kljub investicijam in povečanemu obisku cene storitev ostajajo na enaki ravni. Povečano povpraševanje trenutno v Evropi ne pomeni tudi povečanja prihodkov. Kako do višjih prihodkov, ostaja izziv za celotno industrijo.

Vir: Tourism Review

Oznake
Dodatna informacija
Za ogled celotne vsebine kontaktirajte avtorja BTPS.
Komentarji povzetka
Komentarje lahko vpisujejo prijavljeni uporabniki.
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...