www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi::Predlagana rešitev izziva Turizma Bled

PRIKAZ VSEBINE POLOGA
Če ste registrirani uporabnik BTPS, lahko dodajate komentarje ali zaprosite za povezavo z avtorjem, ki vam lahko dovoli tudi ogled celotne vsebine pologa. Opozorilo: Vsebine spletnega portala www.BTPS.si so zaščitene z avtorskimi pravicami Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS),Slovenske turistične organizacije (STO) in komitentov BTPS. Vse pravice pridržane. Informacij s spletne strani (besedila, slike, zvoki...) ni dovoljeno reproducirati, prenašati, razširjati ali shranjevati brez predhodnega pisnega dovoljenja BTPS ali STO. Nekateri deli spletne strani so opremljeni s slikami, ki so prav tako zaščitene z avtorskimi pravicami njihovih lastnikov.

Predlagana rešitev izziva Turizma Bled

Avtor BTPS-izzivi
Datum
29. maj 2012
Tip
Energija
Ponujam
Spodnji povzetek je rezultat reševanja izzivov, ki so jih slovenski ponudniki turističnih produktov zastavili študentom danske univerze Aalborg v sklopu Inovacijskega tabora, ki je potekal v organizaciji Banke turističnih priložnosti Slovenije z namenom pospeševanja inovativnosti v turizmu.

IZZIVALEC: Turizem Bled
IZZIV: Kako povečati zimski turistični obisk na Bledu?
 
Čeprav je Turizem Bled zimsko ponudbo na Bledu obogatil s številnimi aktivnostmi, bi bilo zimski turistični obisk mogoče še povečati. Izziv za Turizem Bled je, kako.
 
PREDLAGANE REŠITVE:
1. RAZVOJ NOVIH PRODUKTOV, VEZANIH NA TURIZEM ZA PARE IN WELLNESS TURIZEM
Ljubezen na Bledu je produkt, katerega razvoj ne stane veliko in ki izkorišča blejske danosti, kot so legenda o potopljenem zvonu, kraljevi spominki, jezero, cerkev, pletne, kočije in spa centri. Ciljna skupina so mladoporočenci ter mladi in starejši pari. Produkt je namenjen predvsem Angležem, Slovencem, Skandinavcem in Nemcem.

Razvoj "velneškega produkta" temelji na Riklijevem izročilu ter obstoječih in novih zdravstvenih storitvah, vodnih izvirih, spa in wellness centrih. Gre za bolj tvegan produkt, ki bi zahteval kar nekaj novih investicij. Glavna ciljna skupina so osebe z zdravstvenimi težavami in turisti, ki jih zanimajo zdravje in zdravo počutje in ki si želijo izboljšati duševno in fizično počutje.
 
2. INTEGRIRANO TRŽNO KOMUNICIRANJE - BLEJSKA ZIMSKA ZGODBA
Avtorice rešitve predlagajo, da Turizem Bled iz obstoječih resursov pripravi dve zgodbi, ki ju nato ciljno integrirano tržno komunicira. Prva zgodba je romantična (Bled, kjer je ljubezen večna), druga velneška (Zdravilna moč Bleda).

Avtorice: Diana Condrea, Maninder Kaur, Katka Pierzgova
Dodatna informacija
Za ogled celotne vsebine kontaktirajte avtorja BTPS-izzivi.
Komentarji povzetka
Komentarje lahko vpisujejo prijavljeni uporabniki.
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...