www.slovenia.info
Bank of Tourism Potentials in Slovenia
options
Language English

Deposits::Predlagana rešitev izziva Turizma Bled

Warning - The content of website portal www.BTPS.si is protected by copyright. The copyright owners are the Bank of Tourism Potentials in Slovenia (BTPS), public agency SPIRIT Slovenia (SPIRIT) and BTPS clients. All rights reserved. Information from the website (text, images, sounds, etc.) may not be reproduced, transferred, distributed or stored without the prior written permission of BTPS or SPIRIT. Some parts of the website contain images that are likewise protected by the copyright of their owners.

Predlagana rešitev izziva Turizma Bled

Author BTPS-izzivi
Date
Tuesday, May 29, 2012
Type
Energy
Bid
Spodnji povzetek je rezultat reševanja izzivov, ki so jih slovenski ponudniki turističnih produktov zastavili študentom danske univerze Aalborg v sklopu Inovacijskega tabora, ki je potekal v organizaciji Banke turističnih priložnosti Slovenije z namenom pospeševanja inovativnosti v turizmu.

IZZIVALEC: Turizem Bled
IZZIV: Kako povečati zimski turistični obisk na Bledu?
 
Čeprav je Turizem Bled zimsko ponudbo na Bledu obogatil s številnimi aktivnostmi, bi bilo zimski turistični obisk mogoče še povečati. Izziv za Turizem Bled je, kako.
 
PREDLAGANE REŠITVE:
1. RAZVOJ NOVIH PRODUKTOV, VEZANIH NA TURIZEM ZA PARE IN WELLNESS TURIZEM
Ljubezen na Bledu je produkt, katerega razvoj ne stane veliko in ki izkorišča blejske danosti, kot so legenda o potopljenem zvonu, kraljevi spominki, jezero, cerkev, pletne, kočije in spa centri. Ciljna skupina so mladoporočenci ter mladi in starejši pari. Produkt je namenjen predvsem Angležem, Slovencem, Skandinavcem in Nemcem.

Razvoj "velneškega produkta" temelji na Riklijevem izročilu ter obstoječih in novih zdravstvenih storitvah, vodnih izvirih, spa in wellness centrih. Gre za bolj tvegan produkt, ki bi zahteval kar nekaj novih investicij. Glavna ciljna skupina so osebe z zdravstvenimi težavami in turisti, ki jih zanimajo zdravje in zdravo počutje in ki si želijo izboljšati duševno in fizično počutje.
 
2. INTEGRIRANO TRŽNO KOMUNICIRANJE - BLEJSKA ZIMSKA ZGODBA
Avtorice rešitve predlagajo, da Turizem Bled iz obstoječih resursov pripravi dve zgodbi, ki ju nato ciljno integrirano tržno komunicira. Prva zgodba je romantična (Bled, kjer je ljubezen večna), druga velneška (Zdravilna moč Bleda).

Avtorice: Diana Condrea, Maninder Kaur, Katka Pierzgova
Additional Info
To see additional info contact deposit author BTPS-izzivi.
Deposit preview comments
Only registered users can add comments.
X

Cookies

BTPS uses cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue we assume that you consent to receive all cookies from BTPS website.
I agree
More information...