Po našem mišljenju je osnovna pomanjkljivost turizma v Sloveniji razdrobljena aktivnost posameznih turističnih ponudnikov in društev ter nepovezanost med njimi. Naša ideja sloni na vsebini, ki bi povezovala vse vsebine, ki jih Slovenija lahko ponudi, na enem mestu, s čimer bi se povečala njena prepoznavnost in konkurenčnost. Bistvo ideje je povezovanje vseh turističnih ponudnikov, ki znižuje stroške, povečuje obisk, daje novo vsebino prostemu času, ustvarja nova delovna mesta, organizira prostovoljno delo in omogoča prenos informacij.
Izvedbeni partner
Za začetni, prototipni pristop iščemo partnerja, ki bi ustrezal profilu:
• Turistična agencija z vsaj dvema zaposlenima.
• Možnost financiranja organizacije in dela v pripravljalni dobi projekta.
• Predvidena pripravljalna doba je cca. eno leto.
• Zmožnost organiziranja večjega števila sodelavcev ob začetku projekta.
• Pripravljenost, da sodelujejo tudi drugi sodelavci.
•
Spoštovanje dogovorov z nosilcem projekta.
Ciljne skupine:
Šolarji, upokojenci, ljubitelji, društva, zamejske šole, tujci v organiziranih skupinah, domači in tuji posamezniki, družine...
Jamarji, planinci, turni smučarji, kolesarji, jadralci, pohodniki, plavalci, potapljači, lovci, lokostrelci, kajakaši, gobarji, verniki, ptičarji, pivci, jedci, pevci,…
Jadralna padala, jadralna letala, motorna letala, adrenalinski parki, kolesarji spust po hribu, avto cross, moto cross, poligoni, rafting nove oblike, glinasti golobi, fitnes, arheologija in zgodovina, zdravje, toplice, prehrana...
Foto: Julia Freeman-Woolpert, sxc.hu