Predprijava Sejalec 2011 št.21:
Inovacija: SlovenskaGostija
Prijavitelj: Agencija idej in storitev
Mlado podjetje Agencija Idej in storitev je s svojim znanjem in kakovostnimi storitvami ustanovilo spletno agencijo SlovenskaGostija.si z namenom nuditi učinkovite rešitve pri organizaciji izobraževanj iz področja zdravega načina prehranjevanja in preživljanja prostega časa ter nudenje podpornih informacij za podjetja, društva, družinske člane, itd. Naše poslanstvo je pomagati vsem, ki želijo v svojem prostem ali delavnem času organizirati dogodke povezane s kulinariko. Z razvojem in aktivnostmi SlovenskeGostije želimo uporabnikom čim lažje pridobiti želene informacije, ki jim bodo koristile pri vsakdanjih aktivnostih tako na poslovnem kot tudi v privatnem času.
Agencija idej in storitev, katere odgovorna oseba je Jernej Jarc, je bila ustanovljena Septembra 2010. Trenutno na projektu sodelujejo tri osebe s sedežem podjetja v Novem mestu.
Opis inovacije
Agencija idej in storitev uvaja interaktivni trženjski portal SlovenskaGostija in SloveniaEating, katerega osnovno poslanstvo je prenos informacij prodajnega, informativnega in smisla splošnega ozaveščanja o prehrambni kulturi v Sloveniji.
Pri nas se zelo dobro zavedamo, kaj pomenita turizem in gostinstvo za tako majhno državo kot je Slovenija, ki nam nudi toliko naravnih lepot, in vsa ta dediščina, ki smo jo prejeli. Zaradi težkih pogojev, pomanjkanja časa in sredstev tej panogi strokovna javnost mačehovsko hrbet, slednje se kaže tako v kakovosti gostinske ponudbe in infrastrukture kakor vse bolj tudi v kakovosti in razpoložljivosti kadrov, ki naj bi to panogo ustvarjali. V našem podjetju smo uvideli tržno priložnost, s katero lahko kakovost in poslovno uspešnost slovenske gostinske dejavnosti dvignemo na višjo raven. SlovenskaGostija in SloveniaEating predstavljata informacijsko-komunikacijski portal za bolj kakovosten in učinkovit prenos informacij s področja ponudbe slovenskih gostinskih obratov. Dodatna inovacijska nota pa je priložnost ustvarjalnega povezovanja različnih deležnikov distribucijske verige znotraj gostinskega trga .
Ime SlovenskaGostija je nastalo iz naključne predpostavke o preprostosti in nečemu, kar naj bi združevalo storitve gostinsko-turistične stroke. Mednarodno ime SloveniaEating, ki bo lahko prepoznavno tujcem, pa temelji na že znanih svetovnih izvedbah. Mednarodna različica našega portala bo v celoti prevedena v tuje jezike. Logotip je prav tako lahko prepoznaven, barve pa so v stilu nacionalne tematike. Slogan »Združuje različnost« pove o tem, da se bo zagotovo našlo za vsak okus nekaj, pa najsi bo to hrana, pijača, zabava ali prenočišče. Ker pa vsi v turizmu stremimo k čim boljši prepoznavnosti v tujini, je zavedena tudi znamka Slovenije, »I feel Slovenia«.
Storitve SlovenskeGostije:
- izobraževanja v tujini in Sloveniji za individualne osebe ter skupine iz področja kulinarike
- organizacija dogodkov za podjetja, društva, družine ...
- priprava in organizacija izletov
- trženjski portal SlovenskaGostija (pomoč pri iskanju lokalov in nočitvenih kapacitet, mobilna aplikacija, oglaševanje,
obveščanjeo posebnih ponudbah, promocija butičnega turizma, rangiranje in ocenjevanje lokalov, prikaz dnevnih jedilnikov, prikaz prihajajočih dogodkov, nagradne igre, pospeševanje prodaje promocijskih obrokov ...)
- povezovanje turističnih ponudnikov in njihovih dobaviteljev (B2B, B2C)
Z našimi preprostimi rešitvami, idejami in predlogi ljudem pomagamo priti do informacij, ki so jim na voljo brezplačno. Namen SlovenskeGostije je omogočiti uporabnost in dostopnost le teh vsem populacijam (starostnikom, podjetnikom, družinam, itd.). Na trgu so storitve prepoznavne po:
1. interaktivnih vsebinah na spletni strani www.slovenskagostija.si oz. www.sloveniaeating.si
- komunikacija med ponudniki gostinskih storitev in njhovimi kupci (tedenski emailing s posebnimi ponudbami)
- trženje turističnih ponudnikov in destincij preko izletov, zabav, izobraževanj, itd. (org. dogodkov po željah naročnika)
- mednarodno trženje slovenskih turističnih ponudnikov in destinacij
2. novih pristopih pri promociji slovenske gastronomije preko izobraževanj o pomenu dobre in zdrave prehrane za posameznike. Izobraževanja se izvajajo individualno in skupinsko v Sloveniji ali v tujini.
3. povezovanju ponudnikov gostinskih storitev in njihove destinacije (kombinacija kulinarike in ogledov znčilnosti kraja)
4. uporabniku prijazni komunikaciji, ki integrira različne kumunikacijske medije (mobilnik, računalnik, Ipad, itd.)
5. dvigu prehrambene kulture "Butik Gurmanov" (predstavitev kulinaričnih posebnežev in za njihovo kakovost storitve podati garancijo SlovenskeGostije)
6. oblikovanju konkurenčnega poslovenga okolja (business to business - Slovenskagostija - business to costumers). Na tak način vključujemo v direktno prodajo za domači in tuji trg ponudnike gostinskih in namestitvenih obratov ter ponudnike storitev in izdelkov namenjenim le tem.
Kljub relativno kratkem času prisotnosti SlovenskeGostije na trgu je vidnih mnogo pozitivnih učinkov, ki jih potrebuje turistični trg za nadaljni razvoj in konkurenčnost.
1. Brezplačna pomoč društvom pri organizaciji raznovrstnih druženj, izletov, izobraževanj je odlično sprejeta, saj se je izkazalo, da je veliko društev brez vodij, ki bi organizirali omenjena druženja (če ni oseb za organizacijo, posledično ni izleta in prihodka za ponudnike turističnih storitev).
2. Profesionalna pomoč pri nudenju koristnih informacij (priprava ponudb, organizacija dogodkov, objava informacij turističnih ponudnikov) preko spletne strani ali individualne komunikacije ljudem prihrani čas in rentabilno porabo njihovih sredstev namenjenih za dogodek.
3. Krepitev blagovne znamke "Slovenska kulinarika" pri vseh ciljnih skupinah (pri podjetjih, individualnih gostih, društvih, itd.) in s tem še večji poudarek pri pomembnosti prehrani Slovencev in tujih gostov, ki so v naši deželici samo krajši čas. Na tak način domače turiste navajati k še večjemu številu potovanj po Sloveniji in tujim gostom, da se čim večkrat vrnejo.
4. Obiskanost spletne strani se povečuje iz dneva v dan. Pomembno je, da se ljudje dalj časa zadržujejo na spletni strani SlovenskeGostije in iščejo koristne informacije, ki je razvidno iz "google analyticsa". S posebnimi ponudbami in nagradnimi igrami, ki so jih uporabniki deležni na spletni strani se koristnost le te veča in s tem tudi število uporabnikov.
SlovenskaGostija vam svetuje, da postanete še sami uporabnik in na tak način preverite ponujene koristi.