www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi::Zmagovalna EKO rešitev BTPS izziva hotela Bohinj

PRIKAZ VSEBINE POLOGA
Če ste registrirani uporabnik BTPS, lahko dodajate komentarje ali zaprosite za povezavo z avtorjem, ki vam lahko dovoli tudi ogled celotne vsebine pologa. Opozorilo: Vsebine spletnega portala www.BTPS.si so zaščitene z avtorskimi pravicami Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS),Slovenske turistične organizacije (STO) in komitentov BTPS. Vse pravice pridržane. Informacij s spletne strani (besedila, slike, zvoki...) ni dovoljeno reproducirati, prenašati, razširjati ali shranjevati brez predhodnega pisnega dovoljenja BTPS ali STO. Nekateri deli spletne strani so opremljeni s slikami, ki so prav tako zaščitene z avtorskimi pravicami njihovih lastnikov.

Zmagovalna EKO rešitev BTPS izziva hotela Bohinj

Avtor BTPS-izzivi
Datum
27. oktober 2010
Tip
Ideja
Ponujam
Predstavljamo zmagovalno rešitev natečaja BTPS Izzivi - Inovativno trženje za zeleni turizem avtorice Mojce Stubelj Ars z naslovom "Moji EKO izzivi Bohinj Park EKO hotela".

Izzivalec Bohinj Park EKO Hotel je zastavil kompleksen izziv s številnimi podvprašanji. Na vprašanje, kako tržiti slovenski ekološki hotel prekomorskim deželam, avtorica podaja profil potencialnih turistov prekomorskih dežel in zaključuje, da bi bilo zaradi visoke tehnologije, varčnega sistema osvetlitve, ogrevanja vode, uporabe sanitarne vode, posebnega sistema zasteklitve, pridobivanja energije ipd. hotel smotrno predstaviti na sejmu na Japonskem.

Ker se načela trajnosti nikakor ne skladajo z all-inclusive konceptom, je odgovor na vprašanje o smiselnosti all-inclusive ponudbe v hotelu ne. Podaja pa avtorica idejo za snovanje hčerinskega podjetja Bohinj Park EKO Hotela z EKO ponudbo na terenu, ki bi ponujalo celodnevne EKO programe z izleti v naravo in spoznavanje lokalnih značilnosti. Ponudbo hotelske namestitve v kombinaciji  z dinamično paleto EKO ponudbe na terenu bi lahko tržili kot "EKO all-inclusive week".

Za preseganje logike sezonskega turizma avtorica predlaga tri specifične nove tržne produkte, primerne za trženje v jesenskem in spomladanskem obdobju.

Obširnejši povzetek zmagovalne rešitve je na voljo v polju Celotna vsebina, do katerega imajo dostop vsi registrirani obiskovalci Banke turističnih priložnosti Slovenije. Če še nimate svojega uporabniškega imena in gesla, je za registracijo dovolj vaš email naslov  >> registracija.
Dodatna informacija
Za ogled celotne vsebine kontaktirajte avtorja BTPS-izzivi.
Komentarji povzetka
Komentarje lahko vpisujejo prijavljeni uporabniki.
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...