www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi::BTPS IZZIV - Bohinj Park EKO hotel

PRIKAZ VSEBINE POLOGA
Če ste registrirani uporabnik BTPS, lahko dodajate komentarje ali zaprosite za povezavo z avtorjem, ki vam lahko dovoli tudi ogled celotne vsebine pologa. Opozorilo: Vsebine spletnega portala www.BTPS.si so zaščitene z avtorskimi pravicami Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS),Slovenske turistične organizacije (STO) in komitentov BTPS. Vse pravice pridržane. Informacij s spletne strani (besedila, slike, zvoki...) ni dovoljeno reproducirati, prenašati, razširjati ali shranjevati brez predhodnega pisnega dovoljenja BTPS ali STO. Nekateri deli spletne strani so opremljeni s slikami, ki so prav tako zaščitene z avtorskimi pravicami njihovih lastnikov.

BTPS IZZIV - Bohinj Park EKO hotel

Avtor BTPS-izzivi
Datum
8. september 2010
Tip
Energija
Ponujam
Do roka za oddajo rešitev BTPS izzivov je še dobrih 14 dni! Tokrat vam predstavljamo predzadnji izziv in vas obenem ponovno vabimo, da obiščete spletno stran http://btps-izzivi.turistica.si/ in sprejmete enega izmed sedmih izzivov, ki vam jih zastavlja sedem slovenskih podjetij. Bohinj Park EKO hotel, predstavljen spodaj, ponuja pester nabor vprašanj in nalog:

Bohinj Park EKO Hotel je prvi ekološki hotel v Sloveniji. Odgovornost, ki prisostvuje pionirstvu ekološke turistične gradnje, gotovo služi tudi kot motivacijski faktor za višanje kriterijev kvaliteti storitev in za preseganje obstoječih okvirov z zgledom ter s pozitivno naravnanostjo. Gostje cenijo zdravo okolje in težnjo po ohranitvi oziroma varovanju naravnih lepot. Bohinj Park EKO Hotel vzpodbuja tovrstno naravnanost. Poleg edinstvene gradnje ga odlikuje tudi trajnostna naravnanost in umeščenost v kulturno bogato, a gospodarsko slabše razvito ledeniško dolino. Nahaja se na pragu edinega slovenskega nacionalnega parka, s čimer promovira tudi stik domačih in tujih gostov z neokrnjeno naravo alpskega gorovja, slapov, sotesk.

Izzivi:
  • Kako tržiti slovenski ekološki hotel prekomorskim deželam? (Predvsem: ZDA, Japonska, Avstralija) Znano je, da obstaja velik interes za t.i. "green travel", obstajajo tudi globalni portali, ki se ukvarjajo s promocijo zelenih destinacij. Slovenija je relativno nepoznana, zato nas zanima, kakšen pristop bi bil potencialno najbolj ustrezen. Je pojavljanje na prekomorskih turističnih sejmih smiselno, ali (enega samega) ekološkega hotela ni mogoče tržiti neposredno, temveč je za učinkovito trženje potrebno več mrežnih akcij, povezanih z vzajemnim sodelovanjem nacionalnih turističnih organizacij in verige storitev (dejavnosti, hotelov)?

  • Kako se izogniti dualnemu pojmovanju destinacije Bohinj in preseči logiko sezonskega turizma? S čim bi najbolj pritegnili pozornost turistov v zunaj sezonskih mesecih - pomlad, jesen. Kakšna ciljna publika je najbolj ustrezna v teh terminih, turisti katerih dežel bi se zanimali za Sloveniijo in preko ponudbe kakšnih turističnih produktov?


  • Kakšen turistični produkt bi bil najbolj zanimiv za nemške, francoske in nizozemske motoriste? Po inetrnetnih analizah sodeč je motociklizem motiv št. 1 za prečenje Slovenije. Kako bi pritegnili te ljudi in jih motivirali, da v Bohinju preživijo več kot le nekaj ur. Jih sploh zanimajo zelene destinacije ali so kar se tega tiče "izgubljen primer" in iščejo le krajše popotne "pit-stop"-e.

  • Ali je smotrno v Bohinj Park EKO Hotelu tržiti tudi all inclusive ponudbo? Vemo, da se oddaljeni trgi zanimajo predvsem za all inclusive ponudbo. Tovrstne pakete imajo tudi avstrijski hoteli na Tirolskem, celo takšni s petimi zvezdicami. Kakšna klientela bi se zanimala za tovrstno storitev in ali jo je smotrno oblikovati glede na to, da hotel ne cilja na masovni turizem marveč se zavzema za trajnostne vrednote in sonaravnostno delovanje tako zaposlenih, kakor tudi turistov. Je tudi izobražen, dobro situiran gost zainteresiran za all inclusive ponudbo? Iz katere dežele prihajajo takšni gostje? Bi bil tak produkt zanimiv tudi za Slovence? Za kakšne profile ljudi? Morda je all inclusive v luči trajnostne naravnanosti popolnoma zgrešen koncept?

  • Ali je možno v sklopu Bohinj Park EKO Hotela (na katerem koli področju) razviti tržni produkt, ki bi bistveno povečal njegovo privlačnost in zanimivost? Kaj bi to bilo in zakaj?

Najboljša rešitev bo nagrajena z vikend paketom za dve osebi v Bohinj Park EKO Hotelu. Ponudba na bazi polpenzionske storitve vključuje vstop v Aquapark, savna park, fitnes center, nočitev v prekrasni sobi z balkonom ter gratis koriščenje garaže in interneta v celotnem hotelu. Poleg tega še uro bowlinga in 4h najem dveh koles. Zmagovalec bo nagrajeno rešitev predstavil na delavnici Inovativni marketing za zeleni turizem na letošnjem festivalu Zlati boben v Portorožu.

Rešitev za "BTPS IZZIV - Bohinj Park EKO hotel" lahko, enako kot vse druge, do 22. 9. 10 oddate na btps-izzivi.turistica.si!
Dodatna informacija
Za ogled celotne vsebine kontaktirajte avtorja BTPS-izzivi.
Komentarji povzetka
Komentarje lahko vpisujejo prijavljeni uporabniki.
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...