www.slovenia.info
Bank of Tourism Potentials in Slovenia
options
Language English

Deposits::BTPS IZZIV - Bohinj Park EKO hotel

Warning - The content of website portal www.BTPS.si is protected by copyright. The copyright owners are the Bank of Tourism Potentials in Slovenia (BTPS), public agency SPIRIT Slovenia (SPIRIT) and BTPS clients. All rights reserved. Information from the website (text, images, sounds, etc.) may not be reproduced, transferred, distributed or stored without the prior written permission of BTPS or SPIRIT. Some parts of the website contain images that are likewise protected by the copyright of their owners.

BTPS IZZIV - Bohinj Park EKO hotel

Author BTPS-izzivi
Date
Wednesday, September 8, 2010
Type
Energy
Bid
Do roka za oddajo rešitev BTPS izzivov je še dobrih 14 dni! Tokrat vam predstavljamo predzadnji izziv in vas obenem ponovno vabimo, da obiščete spletno stran http://btps-izzivi.turistica.si/ in sprejmete enega izmed sedmih izzivov, ki vam jih zastavlja sedem slovenskih podjetij. Bohinj Park EKO hotel, predstavljen spodaj, ponuja pester nabor vprašanj in nalog:

Bohinj Park EKO Hotel je prvi ekološki hotel v Sloveniji. Odgovornost, ki prisostvuje pionirstvu ekološke turistične gradnje, gotovo služi tudi kot motivacijski faktor za višanje kriterijev kvaliteti storitev in za preseganje obstoječih okvirov z zgledom ter s pozitivno naravnanostjo. Gostje cenijo zdravo okolje in težnjo po ohranitvi oziroma varovanju naravnih lepot. Bohinj Park EKO Hotel vzpodbuja tovrstno naravnanost. Poleg edinstvene gradnje ga odlikuje tudi trajnostna naravnanost in umeščenost v kulturno bogato, a gospodarsko slabše razvito ledeniško dolino. Nahaja se na pragu edinega slovenskega nacionalnega parka, s čimer promovira tudi stik domačih in tujih gostov z neokrnjeno naravo alpskega gorovja, slapov, sotesk.

Izzivi:
  • Kako tržiti slovenski ekološki hotel prekomorskim deželam? (Predvsem: ZDA, Japonska, Avstralija) Znano je, da obstaja velik interes za t.i. "green travel", obstajajo tudi globalni portali, ki se ukvarjajo s promocijo zelenih destinacij. Slovenija je relativno nepoznana, zato nas zanima, kakšen pristop bi bil potencialno najbolj ustrezen. Je pojavljanje na prekomorskih turističnih sejmih smiselno, ali (enega samega) ekološkega hotela ni mogoče tržiti neposredno, temveč je za učinkovito trženje potrebno več mrežnih akcij, povezanih z vzajemnim sodelovanjem nacionalnih turističnih organizacij in verige storitev (dejavnosti, hotelov)?

  • Kako se izogniti dualnemu pojmovanju destinacije Bohinj in preseči logiko sezonskega turizma? S čim bi najbolj pritegnili pozornost turistov v zunaj sezonskih mesecih - pomlad, jesen. Kakšna ciljna publika je najbolj ustrezna v teh terminih, turisti katerih dežel bi se zanimali za Sloveniijo in preko ponudbe kakšnih turističnih produktov?


  • Kakšen turistični produkt bi bil najbolj zanimiv za nemške, francoske in nizozemske motoriste? Po inetrnetnih analizah sodeč je motociklizem motiv št. 1 za prečenje Slovenije. Kako bi pritegnili te ljudi in jih motivirali, da v Bohinju preživijo več kot le nekaj ur. Jih sploh zanimajo zelene destinacije ali so kar se tega tiče "izgubljen primer" in iščejo le krajše popotne "pit-stop"-e.

  • Ali je smotrno v Bohinj Park EKO Hotelu tržiti tudi all inclusive ponudbo? Vemo, da se oddaljeni trgi zanimajo predvsem za all inclusive ponudbo. Tovrstne pakete imajo tudi avstrijski hoteli na Tirolskem, celo takšni s petimi zvezdicami. Kakšna klientela bi se zanimala za tovrstno storitev in ali jo je smotrno oblikovati glede na to, da hotel ne cilja na masovni turizem marveč se zavzema za trajnostne vrednote in sonaravnostno delovanje tako zaposlenih, kakor tudi turistov. Je tudi izobražen, dobro situiran gost zainteresiran za all inclusive ponudbo? Iz katere dežele prihajajo takšni gostje? Bi bil tak produkt zanimiv tudi za Slovence? Za kakšne profile ljudi? Morda je all inclusive v luči trajnostne naravnanosti popolnoma zgrešen koncept?

  • Ali je možno v sklopu Bohinj Park EKO Hotela (na katerem koli področju) razviti tržni produkt, ki bi bistveno povečal njegovo privlačnost in zanimivost? Kaj bi to bilo in zakaj?

Najboljša rešitev bo nagrajena z vikend paketom za dve osebi v Bohinj Park EKO Hotelu. Ponudba na bazi polpenzionske storitve vključuje vstop v Aquapark, savna park, fitnes center, nočitev v prekrasni sobi z balkonom ter gratis koriščenje garaže in interneta v celotnem hotelu. Poleg tega še uro bowlinga in 4h najem dveh koles. Zmagovalec bo nagrajeno rešitev predstavil na delavnici Inovativni marketing za zeleni turizem na letošnjem festivalu Zlati boben v Portorožu.

Rešitev za "BTPS IZZIV - Bohinj Park EKO hotel" lahko, enako kot vse druge, do 22. 9. 10 oddate na btps-izzivi.turistica.si!
Additional Info
To see additional info contact deposit author BTPS-izzivi.
Deposit preview comments
Only registered users can add comments.
X

Cookies

BTPS uses cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue we assume that you consent to receive all cookies from BTPS website.
I agree
More information...