Predstavljamo vam nov BTPS Izziv, ki vas čaka na spletni povezavi
http://btps-izzivi.turistica.si/. Kot sedaj že dobro veste, izzive rešujemo v sklopu
delavnice Inovativno trženje za zeleni turizem, ki bo 7. oktobra potekala v sklopu oglaševalskega festivala
Zlati boben v Portorožu.
TRŽENJE SVETOVNIH ATRAKCIJ
Izzivalec je podjetje Turizem Kras, ki upravlja z dvema najdragocenejšima slovenskima biseroma,
Postojnsko jamo in
Predjamskim gradom. To sta turistični atrakciji svetovnega formata in posledično prvi turistični destinaciji Slovenije.
Postojnska jama, ki slovi po izjemni lepoti, je v svetu druga največja jama, ki je odprta za turiste ter edina, ki si jo lahko ogledate z vlakcem. Do danes jo je obiskalo že 33 miljonov turistov z vsega sveta. Obiskovalci ostajajo brez besed ob fantastičnih apnenčastih kreacijah, ki jih je narava, kapljico po kapljici, ustvarjala milijone let in skrivnostni človeški ribici, ki se je prilagodila življenju v večni temi.
Predjamski grad, ki leži v Predjami, le 10 km od Postojnske jame, se uvršča med 10 najbolj spektakularnih gradov na svetu. Je edini na svetu, ki je zgrajen visoko v steni jame. Že samo ime Predjamski grad pove, da gre za “grad pred jamo”. Z gradom je povezana legenda o vitezu Erazmu.
Izziv se glasi: Oblikujte tiskani oglas A 4 formata in jumbo plakat za Postojnsko jamo in Predjamski grad (ločeno in skupaj) za objavo v tiskanih medijih oz. na mega plakatih. Gre za promocijo na globalni ravni, po celem svetu. Najprepoznavnejši elementi Postojnske jame so: kapnik briljant, ki je simbol jame, človeška ribica in vlak. Oglas in jumbo plakat naj vsebujeta sporočilo, da sta to destinaciji, ki ju turist enostavno mora obiskati, sicer ne bo mogel reči, da je obiskal Slovenijo (A MUST SEE). Na razpolago je veliko materiala, ki ga najdete na spletni strani
www.postojnska-jama.si ali pišite na
info@batagel.com
Nagrada za najboljšo rešitev je alternativni ogled postojnskega jamskega sistema in kosilo v čudovitem ambientu Jamskega dvorca za 4 osebe. V nepozabni dogodivščini si boste v posebni opremi (čelada s svetilko, kombinezon, škornji), za katero bomo poskrbeli mi, ogledali tiste dele jame, ki niso odprti za javnost.
Rešitev lahko, enako kot vse druge, do 22. 9. 2010 oddate na btps-izzivi.turistica.si!
Pa veliko navdiha!