Four Seasons Hotels and Resorts (
http://www.fourseasons.com/ ) so bili ustanovljeni leta 1961. Njihov ustanovitelj je gospod Isadore Sharp, otrok poljsko – židovskih imigrantov, ki je začel delati v hotelirstvu brez kakršnihkoli izkušenj. Ustvaril je prepoznavno in priznano blagovno znamko hotelov.
Njegova vizija je bila ustanovitev novih hotelov, ki bodo sodobno dizajnersko urejeni in opremljeni ter bodo nudili gostom najboljšo možno udobnost, milino, čarobnost, užitek in zabavo. Vse našteto pa bo gostom ponujeno z izvrstno postrežbo in servisom. Ključ uspeha sta brez dvoma prav ta dva elementa. V knjigi »
Four Seasons: The Story of a Business Philosophy « je Isadore Sharp opisal svojo življenjsko zgodbo in svojo filozofijo vodenja hotela..
Ustanovitelj in lastnik hotelov Four seasons - Isadore (Issy) Sharp je (podobno kot
Disney ) definiral pravilo izvajanja storitev oz. postrežbe v obliki akronima za angleško besedo service:
S smile (active and genuine) – smeh (širok in prisrčen),
E eye contact (even in passing) – očesni kontakt (v razgovoru in ko gre gost mimo),
R recognition (using a guest's name naturally) – opaziti gosta (uporabiti njegov priimek neprisiljeno),
V voice (in an appropriate manner) – glas, govor (v pravi jakosti),
I inform (about hotel products and guests) – informiranje (o hotelu, uslugah in gostih),
C care (in all we do) – skrbnost (pri vsem, kar počnemo),
E exceed (guests' expectations) – presegajte (gostova pričakovanja)