Primer ameriškega podjetja The Walt Disney Company - Glavna figura podjetja ni človek – temveč žival. Miki miška (Mickey Mouse) je uradna maskota podjetja
The Walt Disney Company , ki sta ga leta 1923 ustanovila brata Walt in Roy Disney.
Glavna storitev podjetja Disney je tako celovita ponudba kvalitetne zabave ljudem po vsem svetu. Vrednote, ki ohranjajo in povečujejo vrednost blagovne znamke Disney, so:
- inovativnost zaposlenih,
- kvaliteta storitev in izdelkov,
- skupnost – program za vse generacije v družini,
- pripovedovanje zgodb,
- optimizem in pozitivni rezultati so vključeni v vse storitve in izdelke,
- dostojnost in vljudnost zaposlenih do gostov.
Tudi podjetje Disney je naredilo akronim za besedo storitev (service):
S mile – nasmeh;
E ye contact / body language - očesni kontakt in govorica telesa;
R espect and welcome – dobrodošlica in spoštovanje gostov;
V alue the magic - vrednost magičnih dogodkov;
I nitiate guest contact - primeren kontakt z gostom;
C reate service solutions - ustvari in izvedi storitev;
E nd with a Thank You - za konec pozdravite gosta z zahvalo.