www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi::Starbucks - od navadne kave do znanih kavarn

PRIKAZ VSEBINE POLOGA
Če ste registrirani uporabnik BTPS, lahko dodajate komentarje ali zaprosite za povezavo z avtorjem, ki vam lahko dovoli tudi ogled celotne vsebine pologa. Opozorilo: Vsebine spletnega portala www.BTPS.si so zaščitene z avtorskimi pravicami Banke turističnih priložnosti Slovenije (BTPS),Slovenske turistične organizacije (STO) in komitentov BTPS. Vse pravice pridržane. Informacij s spletne strani (besedila, slike, zvoki...) ni dovoljeno reproducirati, prenašati, razširjati ali shranjevati brez predhodnega pisnega dovoljenja BTPS ali STO. Nekateri deli spletne strani so opremljeni s slikami, ki so prav tako zaščitene z avtorskimi pravicami njihovih lastnikov.

Starbucks - od navadne kave do znanih kavarn

Avtor r07049
Datum
8. avgust 2010
Tip
Znanje
Ponujam
Večina pozna zgodbo (ameriških) Starbucks kavarn po svetu. Legendarna ameriška veriga kavarn je del vsakodnevnega življenja marsikoga na svetu. Med drugim je družba priznana kot ena izmed svetovno "najbolj občudovanih podjetij" po izboru revija Fortune. To se odraža tudi v vrednosti njihovih delnic - od leta 1992 se je vrednost delnic povečala za osupljivo 5.000 odstotkov.
 
Skrivnost uspeha podjetja je v njihovi sposobnosti, da obisk kavarne preoblikujejo v pomembni (osebni) dogodek za obiskovalca, vzpodbujajo kupčevo lojalnost, nagrajujejo (vse deležnike) pri poslovni rasti podjetja, ustvarjajo in povečujejo dobiček in na drugi strani vzpodbujajo energijo in kreativnost zaposlenih. (http://www.starbucks.com/).
 
Izkušnje podjetja Starbucks avtor Joseph Michelii v knjigi The Starbucks Experience obravnava kot edinstveno mešanico "doma zvarjene" odkritosrčnosti, poštenosti in preprostosti, ki so vtkane v filozofijo uspešnosti podjetja. Avtor je dobil dostop do osebja Starbucks in virov ter ugotovil, da je uspehu podjetja odvisne od zaposlenih, ki delajo tam – imenujejo jih "partnerji" - in od "posebnih doživetij", ki jih "partnerji" ustvarjajo za vsako posamezno stranko.
 
Naročite si knjigo, preberite povzetek knjige ali obiščite spletno stran, kjer podjetje zbira predloge svojih kupcev.
Dodatna informacija
Za ogled celotne vsebine kontaktirajte avtorja r07049.
Komentarji povzetka
Komentarje lahko vpisujejo prijavljeni uporabniki.
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...