www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi\Znanje

 

Dobro desetletje je Banka turističnih priložnosti Slovenije z različnimi aktivnostmi spodbujala inovativnost, promovirala razvoj inovativnih turističnih produktov in osveščala o pomenu inoviranja.

V sodelovanju z združenjem AIRTH, alianso inovatorjev v turizmu in hotelirstvu, se s 1. 1. 2018
BTPS seli na nov mednarodni spletni portal o inovativnosti v turizmu www.AIRTH.global.

Arhiv vsebin ostaja dostopen na spletnih straneh BTPS.

 

Filtre:
"Ponujam", oznaka "travelzoom2011"
Odstranite filtre
Filtre:
"Ponujam", oznaka "travelzoom2011"
Odstranite filtre
  • Ideje0
  • Energije0
  • Novice0
  • Znanje0
  • Uresničeni0
  • Vsi0
15.6.2011 - Znanje - Ponujam

Nevromarketing - popoln skener turistovih želja?

Nevromarketing je mlada veja marketinga. Gre za razumevanje človeških možganov, s katerim se želijo strokovnjaki prepričati, kaj si potrošniki želijo.Več informacij...
Tip:Znanje

Oznake: travelzoom2011, nevromarketing
0komentarjev
1576ogledov
15.6.2011 - Znanje - Ponujam

Povezovanje ponudnikov na Rogli in v Posočju

Avtorici predstavita izzive, možnosti in problematiko marketinga slovenskih turističnih destinacij. Osredotočita se na dve destinaciji - nagrajeno PosočjeVeč informacij...
0komentarjev
1185ogledov
12.4.2011 - Znanje - Ponujam

Dostopni turizem

Avtor definira dostopni turizem, okvirno število ljudi s posebnimi potrebami in tegobe, s katerimi se dnevno srečujejo. Turistične organizacije se morajoVeč informacij...
Tip:Znanje

Oznake: dostopni turizem, travelzoom2011
0komentarjev
2478ogledov
12.4.2011 - Znanje - Ponujam

Je priložnost zamujena?

Avtorica razmišlja o primernosti slogana I feel Slovenia za predstavitev naše države. Avtorica: Kaja Govc Naslov: Je priložnost že zamujena? Jezik:Več informacij...
Tip:Znanje
Avtor:kaja.govc

Oznake: travelzoom2011, slogan
0komentarjev
1444ogledov
30.3.2011 - Znanje - Ponujam

Nevromarketing - prodaja s pomočjo vaših možganov?

Avtorici predstavljata novo področje raziskovanja in razumevanja želja potrošnikov – nevromarketing ter kritične pomisleke v zvezi z marketinškimi posegiVeč informacij...
Tip:Znanje

Oznake: travelzoom2011, nevromarketing
0komentarjev
1463ogledov
24.3.2011 - Znanje - Ponujam

Priložnosti povezovanja v Pivški kotlini

Avtorica navaja predloge za razvoj turizma v pivški regiji in prednosti, ki bi jih Pivški kotlini prinesla ustanovitev LTO-ja. Avtorica: Bojana ČukVeč informacij...
0komentarjev
1141ogledov
14.3.2011 - Znanje - Ponujam

Kako Slovenijo prodajati italijanskim gostom

Avtorja sta analizirala oglaševanje slovenskih turističnih podjetij v Italiji. Na podlagi njunih ugotovitev je italijanska čezmejna agencija Tmedia zasnovalaVeč informacij...
0komentarjev
1958ogledov
  prikazano 1-7 od 18 pologov   Naslednji >>
Želite prejemati BTPS NOVICE?
Registrirajte se
TUKAJ.
Ob registraciji si preberite tudi izjavo o uporabi osebnih podatkov. 

POZOR - BTPS portal ni aktiven, na voljo je kot arhiv. Preselili smo se na spletni portal o inovativnosti v turizmu AIRTH.

Oznake

brezplacno travelzoom2011 mladi za turizem kulturna dedišcina zdravje mladi turizem izobraževanje rekreacija IKT nastanitev študentski snovalec2011 raziskave in razvoj študentski snovalec socialno podjetništvo destinacijski management podeželje trendi poklici hotelirstvo turisticna ponudba niše eko atrakcije kulinarika trajnostni turizem Evropska komisija trajnost podjetništvo hint-lab socialna omrežja nevromarketing erasmus za mlade podjetnike inovativnost digitalizacija kakovost promocija Slovenija jugozahod finance gostinstvo igralništvo animacija raziskave investicija inovacije statistika konferenca dogodki dedišcina kultura promocija turizma odgovorni turizem sejalec ustvarjalnost mladinski hotel blagovna znamka programi destination management potovanje dostopni turizem cebelarski turizem splet 2.0 slogan jame jamski turizem okoljska ozavešcenost varstvo okolja Zdravilišce Radenci prostovoljstvo ruski trg I feel Slovenia prireditve podporna okolja slovenija razvoj ideja etika razprave Ljubljana umetnost destinacije organiziranje potovanj svet storitev poletje sofinancerji JVZ Azija UNWTO prehrana Strategija razvoja slovenskega turizma Tourism review znanje države zaslužki energetska učinkovitost orodja politike spletno trženje zvestoba management zbornik mobilnost zadovoljstvo gostov rezervacija etis družabni mediji mobilna tehnologija certifikat portal trženje t-lab zgodbe zaposlovanje kras hotel potovanja znamka raziskava instagram znaki Case Study ideje Turizmijada monografija dodana vrednost izračuni potrošnja zero-energy persone silver tourism turizem za starejše Tablični računalniki sredstva more
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...