www.slovenia.info
Banka Turističnih Priložnosti Slovenije
izberi
Jezik slovenščina

Pologi

 

Dobro desetletje je Banka turističnih priložnosti Slovenije z različnimi aktivnostmi spodbujala inovativnost, promovirala razvoj inovativnih turističnih produktov in osveščala o pomenu inoviranja.

V sodelovanju z združenjem AIRTH, alianso inovatorjev v turizmu in hotelirstvu, se s 1. 1. 2018
BTPS seli na nov mednarodni spletni portal o inovativnosti v turizmu www.AIRTH.global.

Arhiv vsebin ostaja dostopen na spletnih straneh BTPS.

 

Filtre:
oznaka "travelzoom2011"
Odstranite filtre
Filtre:
oznaka "travelzoom2011"
Odstranite filtre
  • Ideje0
  • Energije0
  • Novice0
  • Znanje0
  • Uresničeni0
  • Vsi0
15.6.2011 - Znanje - Ponujam

Nevromarketing - popoln skener turistovih želja?

Nevromarketing je mlada veja marketinga. Gre za razumevanje človeških možganov, s katerim se želijo strokovnjaki prepričati, kaj si potrošniki želijo.Več informacij...
Tip:Znanje

Oznake: travelzoom2011, nevromarketing
0komentarjev
1657ogledov
15.6.2011 - Znanje - Ponujam

Povezovanje ponudnikov na Rogli in v Posočju

Avtorici predstavita izzive, možnosti in problematiko marketinga slovenskih turističnih destinacij. Osredotočita se na dve destinaciji - nagrajeno PosočjeVeč informacij...
0komentarjev
1277ogledov
12.4.2011 - Znanje - Ponujam

Dostopni turizem

Avtor definira dostopni turizem, okvirno število ljudi s posebnimi potrebami in tegobe, s katerimi se dnevno srečujejo. Turistične organizacije se morajoVeč informacij...
Tip:Znanje

Oznake: dostopni turizem, travelzoom2011
0komentarjev
2595ogledov
12.4.2011 - Znanje - Ponujam

Je priložnost zamujena?

Avtorica razmišlja o primernosti slogana I feel Slovenia za predstavitev naše države. Avtorica: Kaja Govc Naslov: Je priložnost že zamujena? Jezik:Več informacij...
Tip:Znanje
Avtor:kaja.govc

Oznake: travelzoom2011, slogan
0komentarjev
1526ogledov
30.3.2011 - Znanje - Ponujam

Nevromarketing - prodaja s pomočjo vaših možganov?

Avtorici predstavljata novo področje raziskovanja in razumevanja želja potrošnikov – nevromarketing ter kritične pomisleke v zvezi z marketinškimi posegiVeč informacij...
Tip:Znanje

Oznake: travelzoom2011, nevromarketing
0komentarjev
1548ogledov
24.3.2011 - Znanje - Ponujam

Priložnosti povezovanja v Pivški kotlini

Avtorica navaja predloge za razvoj turizma v pivški regiji in prednosti, ki bi jih Pivški kotlini prinesla ustanovitev LTO-ja. Avtorica: Bojana ČukVeč informacij...
0komentarjev
1272ogledov
14.3.2011 - Znanje - Ponujam

Kako Slovenijo prodajati italijanskim gostom

Avtorja sta analizirala oglaševanje slovenskih turističnih podjetij v Italiji. Na podlagi njunih ugotovitev je italijanska čezmejna agencija Tmedia zasnovalaVeč informacij...
0komentarjev
2039ogledov
  prikazano 1-7 od 18 pologov   Naslednji >>
Želite prejemati BTPS NOVICE?
Registrirajte se
TUKAJ.
Ob registraciji si preberite tudi izjavo o uporabi osebnih podatkov. 

POZOR - BTPS portal ni aktiven, na voljo je kot arhiv. Preselili smo se na spletni portal o inovativnosti v turizmu AIRTH.

Oznake

brezplacno travelzoom2011 mladi za turizem kulturna dedišcina zdravje mladi turizem IKT izobraževanje rekreacija študentski snovalec2011 nastanitev raziskave in razvoj študentski snovalec destinacijski management socialno podjetništvo trendi podeželje poklici turisticna ponudba hotelirstvo trajnostni turizem eko kulinarika atrakcije niše Evropska komisija konferenca Predlogi raziskav animacija gostinstvo igralništvo nevromarketing inovativnost digitalizacija erasmus za mlade podjetnike hint-lab raziskave Slovenija jugozahod trajnost statistika finance promocija socialna omrežja inovacije kakovost investicija podjetništvo poletje etis znanje instagram storitev varstvo okolja I feel Slovenia zero-energy t-lab JVZ Azija dostopni turizem umetnost sredstva znaki management dogodki splet 2.0 zbornik jame mobilna tehnologija zaposlovanje Turizmijada trženje silver tourism politike potrošnja etika odgovorni turizem prostovoljstvo razprave turizem za starejše destinacije mobilnost persone certifikat programi države okoljska ozavešcenost ruski trg monografija sejalec cebelarski turizem zgodbe potovanja kultura Ljubljana slovenija Case Study Zdravilišce Radenci energetska učinkovitost dodana vrednost jamski turizem slogan UNWTO dedišcina rezervacija zvestoba Strategija razvoja slovenskega turizma potovanje raziskava sofinancerji podporna okolja ideje portal orodja izračuni prireditve zadovoljstvo gostov znamka spletno trženje Tablični računalniki promocija turizma družabni mediji razvoj prehrana kras ustvarjalnost organiziranje potovanj zaslužki hotel destination management mladinski hotel ideja Tourism review svet blagovna znamka more
X

Uporaba piškotov

Portal BTPS uporablja t.i. piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje. Pred nadaljevanjem brskanja po naših straneh prosimo potrdite, da se strinjate z izmenjavo piškotkov med portalom BTPS in vašim računalnikom.
se strinjam
Več informacij...